Re: Cos niesamowitego...

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Mon 20 Nov 2000 - 00:52:08 MET

Cześć,

Power wrote:

> Witam !
>
> Mam komputer, ktory dziala juz ponad dwa lata. Dzisiaj podlaczylem go do
> monitora, ktory przyniosl znajomy i okazalo sie, ze komputer sie wiesza w
> Windowsie(tzn. zamknij/szczegoly, krytyczny wyjatek i biale okno
> zamknij/pomin). Po podlaczeniu kompa do monitora z ktorym zawsze pracowal
> wszystko gra. Co to moze byc ? czy ktos spotkal sie z czyms takim ?

Przed zmianą monitora zmień ustawienia karty graficznej na 480x640x16
kolorów (czyli standard VGA). Jak zadziała, wtedy próbuj z lepszymi
ustawieniami (np. 800x600x256 kolorów, i wyżej).

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)