Odp: problem z myszka

Autor: Bryxon (bryxon_at_voyager.lub.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 23:26:04 MET

Użytkownik frigo <frigo_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8v98v0$jci$1_at_news.tpi.pl...
> Witam Grupowiczów
> Mam problem z moją myszką (A4 Tech z rolkami).
> Otóż w czasie jazdy po ekranie zacina się i nie chce dalej jechać (tzn.
> trudno ją nakłonić).
[ciach]

A czy przypadkiem nie ma tego problemu tylko za dnia ?
U mnie bylo podobnie - podejrzewalem kabel - ale przypadkowo odkrylem ze jak
swieci na nia sloneczko to przez szpare miedzy przyciskami dostaje sie
switatlo i zakloca dzialanie elementu foto ktory sledzi ruch jednej z
rolek...

Rozebralem , zakleilem od wewnatrz i ok

pzdr.
BryXon