Re: Karta z TVout

Autor: Fil (filip71_at_poland.com)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 18:36:55 MET

> Jaką kupić kartę graficzną z TV out (do 600 PLN). Nie musi byś super
wydajna
> jeżeli chodzi o 3D (poziom TNT2 wystarczy), musi natomiast dawać bardzo
> dobry obraz na TV.

Najlepsze karty w odbiorze TV i DVD to ATI. Proponuję Ati Rage Pro Tv Out
(nie najnowsza karta ale OK jezeli chodzi o TV i super na DVD, a jezeli
chodzi o gry to przeciętnie wydajna) ja jestem zadowolony. Wszystkie Ati
maja sprzętowe wspomaganie DVD a TV jak juz wspomnialem jest OK. Jezeli
lepsza to polecam Randeon (oczywiscie ATI). Z reguly wiekszosc Ge force jest
Super do Giercow ale do TV OUT lepiej uzywac ATI.

Pozdro
Fil

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet