Re: JAKI CD-R?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 22:56:22 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Grzegorz D.,
twierdzi ze.......
: szykuje sie do zakupu nagrywarki. zalezy mi glownie na gwarancji nagrania, a
: nie predkosci (4x cd-r wystarczy). cena do 1000 zlotych. co polecacie

TEAC W54E - sam posiadam i go pokochalem :) 4x4x32, wypala wszystko
ladnie (popatrz na inny post mojego autorstwa w watku "nagrywarka".
kosztowala mnie ta przyjemnosc 660zlotych :) z 3 tygodnie temu :) (nie
wliczajac 30 CD-R na dzien dobry - dodatkowe 100 zet ;) )

Rowniez swietne sa plextory (sorka - najlepsze) ino cholernie drogie.
Ewentualnie kup cos co jest na czesciach skladowych pleXtor / Teac'a -
http://www.cdrinfo.pl - gdzies tam siedzi lista "przepakowanych"
nagrywarek - co ma w srodku pleXtora lub Teaca - jest swietne :)

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|