green led

Autor: MARCiN (krystian_at_sonic.com.plUSUŃ_TO)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 16:46:00 MET

Mam dosyć starą obudowę jeszcze z przyciskiem turbo i płytę shuttle Hot 569.
Potrzebna była mi dioda więc ją wyjąłem. Mam P166MMX więc chyba nie ten
przycisk turbo nie jest potrzebny nie mniej dioda ta była podłączona do
zworki oznaczonej "green led". Odłączyłem ta zworkę i koputer pracuje. Nie
jestm specem w sprzecie więc czy ktoś moze mi powiedzieć czy ta zworka musi
był włączona czy nie.
Dziękuję za odpowiedź

--
       http://www.oasis.prv.pl