Re: NT 4.0 vs ATA-100

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_priv1.onet.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 14:37:15 MET

Sat, 18 Nov 2000 18:13:29 +0100, Grzegorz Borowiak
<grzes_at_gnu.univ.gda.pl> piszesz:

>Dzieki wszystkim za pomoc. Znalazlem jakies drivery, bede
>instalowal. Jakby jeszcze sie okazalo, ze mozna _ZAINSTALOWAC_ NT na
>ATA-100, to juz w ogole odlot. Tylko widze tu problem: NT w czasie
>bootowania przeciez jeszcze nie ma driverow i nie bedzie sam sie
>widzial.

Instalacja NT pyta sie o dodatkowe drivery dysku, naciska sie chyba F6
i mozna podac dyskietke z driverami. Sam nigdy tak nie instalowalem,
przelozenie kabla wydaje mi sie prostsze niz przygotowanie dyskietki
;-)

> Tak samo z reszta nie mozna bootowac z partycji FAT32, nawet
>jezeli odpowiednie drivery sa zainstalowane. Tak czy inaczej, sprobuje i
>oglosze wyniki.

Mozna sie bootowac, trzeba miec tylko innego bootmanagera, np. tego z
w2k. I nie chodzi o drivery ale o obsluge systemu plikowego.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski