Aktualna Mapa Swiata CDR - potrzebuję

Autor: Wilczek (wilczek_at_iname.com)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 14:25:41 MET

Mam Corel'a 7 i bodajze na 3 plytce są pliki CDR z wszelakimi mapami. Jednak
mapa swiata (konkretnie pliki Misc0026) nie uwzglednia zmian terytorialnych
po rozpadzie ZSRR (co ciekawe sa "odzielne" mapki np. Kazachstanu, ale na
glownej mapie nie wprowadzono zmian) ani też np. powstania Erytreii. Mysle,
ze w kolejnych wersjach Corela zaktualizowano te mapke.

Tak wiec moja prosba - jesli ktos ma aktualna mapke w formacie CDR (moze byc
tez bitmapa (nie jpg!) conajmniej 1024x768) to czy moglby mi ja przeslac na
priva?

Z gory dziekuje

Pozdrawiam,

Wilczek