Re: Co myślicie o chipsetie VIA 694X/686B???

Autor: Misio (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 12:41:15 MET

> Tak. Ale trudny w skonfigurowaniu poprawnym i troszkę wolniejszy od BXa.

tzn. ?????

> Akurat DFI mi się niezbyt dobrze kojarzy :)))

a to czemu???
co z nimi jest nie tak????

polec mi jakąś dobrą płytkę:
- FCPGA
- Min 4xPCI i 1xISA
- ATX
- mnoznik min 10x (Celerony - 66Mhz) - ręczne ustawianie napięcia i FSB
- kontrola systemu (temperatura, wentylatorki)
- Musi miec opcję Suspend to RAM

i za max 450zł????

> Niekoniecznie Asusa, ale zestaw płyta Soltek + Duron 600 mógłby wyjść
> całkiem konkurencyjnie cenowo, a na pewno byłby znacznie szybszy...

ale to i tak juz przesądzone - bedzie baleron