Re: Jakiś dobry bootmanager freeware?

Autor: gruesome [Artur Siekielski] (gruesome_at_go2.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 09:30:54 MET

Zrób sobie kawę, usiądź wygodnie i posłuchaj...
O ile pamiętam, zdarzyło to się wtedy: Fri, 17 Nov 2000 11:43:38 +0100
Krzysztof Pawleta jest głównym bohaterem tej oto historii:

>2. Dobry, to jeszcze wg mnie obejmuje wygodny:
> a) potrafi juz lilo załadować np. NT???

Nie wiem, czy do NT trzeba przekazac jakies opcje...

> b) posiada już wersję graficzną (tak jak np. loader WinNT - bo skąd kumpel
>ma wiedzieć, co wpisać, żeby załadować system z innego dysku???)

Za pomoca tzw. messages mozna zrobic co tylko chcesz w trybie graficznym, jest
tez dostepne tekstowe menu. (to wszystko w najnowszej wersji 0.21.5)

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /