Re: JAKA PLYTA I JAKI PROCESOR KUPIC ___POMOCY>>>>>

Autor: Bazant (bazant_at_kki.net.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 14:23:35 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A15AAE9.7507975_at_iname.com...
> Hi,

> Ja nie mam na myśli użytkowników Intela -- nie będę bronił nikomu używania
> procesorów dowolnego producenta, choćby był to Cyrix nawet :) Chodzi mi
> o fanatycznych Intelowców, dla których jedynie procesory Intela nadawały
> się do czegokolwiek, a cała reszta to był chłam nie wart w ogóle
kupowania,
> a jak ktoś go kupił to był łosiem bo nie miało mu to niby prawa działać
> i tak dalej...

a ja mam takie pytanie, bo wlasnie zamierzam sobie kupic nowy procek i
plytke, z tymze nie zalezy mi na jakiejs extremalnej wydajnosci, nie
zamierzam krecic (mam malo miejsca w obudowie, wiec nie zapewnie
odpowiedniej wentylacji) glownie, i nie chce miec problemow, ze nagle
okazuje sie, ze serwera netware sobie na tym nie postawie, bo nie lubi sie z
amd, czy ze do mathcada to trzeba patcha, a ze de delphiego to trza cos
wpisac do rejestrow a win200 to nie dziala..... itd. poza tym chce na tym
ogladac divxy, obecnie mysle nad celerem 667 i jakas plyta na i810 (niechce
ryzykowac apollami) po prostu wszystko intel, bo wychodze z zalozenia, ze
jak intel cos spieprzy, to wszyscy to naprawiaja (przyklad pentium fdiv) a
jak amd cos zrabie, to on sam sie meczy z patchami.., czy uwazacie, ze jest
sens bawic sie w durnia....znaczy sie durona ;) ????
bo niby jest troszke tanszy......??