Re: Ile czasu w Internecie ????????

Autor: Krakus (jangol_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 11:57:33 MET

>ile
>korzystam z
Jest, o tym dalej

>inna sprawa - to ile czasu z niego korzystasz, np bedac w
>przegladarce, programie pocztowym albo ftp.
i o to jak sądzę mu chodzi. A program nazywa sie Net.Medic mam wersje 1.2.2
pokazuje czas łączny w sieci ale aktywny czyli ile byłeś na stronach, ftp,
obecną sesje, cały dzień, szybkości transmisji i ściągania. Ewentualne
problemy i sporo innych danych. Siedzi cały czas na tray i jesli wszysko
jest OK to jest zielony, jak coś nie jest tak to żółty a jak całkiem kiepsko
to czerwony. Kiedyś był w jakiejś gazecie ale możesz sprawdzić stronę
http://www.ins.com/software/medic/index.asp Program ma ok. 1.2MB i działa
też na modemie.
= Janusz =
= jangol_at_lx.citynet.pl =