co wybrac?

Autor: Marcin Bugajski (babayaga_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 23:37:41 MET

Czoem!

Mam zamiar zabgrejdowac sobie kompa - czyli wymienic plyte g. i procka.
Well... przeznaczyc chce na to jakies 900zeta.
Zalezy mi przede wszystkim na bezawaryjnej i spokojnej(czytaj brak zwiech i
niebieskiego ekranu) pracy. Wiem ze duron jest szybszy od celeronow - ale
czy nie bede mial z nim klopotow? Czy ktos ma juz jakies "dluzsze"
doswiadczenia z duronem?
Kumpel ma celerona 566fcpga +abit -> i 98 chodzi koszmarnie:((( Czy
istniej jakas pewna konfigracja?:) albo moze najlepsza pod wzgledem
niezawodnosci ? Nie musi byc to wcale demon szybkosci...
Bede wdzieczy za wszystkie sugestie i porady

Marcin