Re: JAKA PLYTA I JAKI PROCESOR KUPIC ___POMOCY>>>>>

Autor: Mawi (mawi_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 21:47:16 MET

> Nie, Intelowców tu nie ma, bo walczą ze swoimi wieszającymi się kręconymi
> maszynami :) A użytkownicy AMD mają spokój, więc nie tylko czytają,
> ale też sporo piszą :)

Sa, sa... Czytaja grupe bawiac sie setnie. Codziennie przegladam ca. 350
postow w ktorych dominuja klimaty typu duron mi sie wiesza, odkrecilem,
dalej sie wiesza. Co 10 post to o padnietych, badz wydajacych dziwne odglosy
dyskach IBM - oczywiscie zachwalanych przez druga polowe grupy (lacznie z
przedmowca)

Podpisano,
Uzytkownik intela i Barracud - Mawi