Re: Plik 720mb jak nagrac na CD?

Autor: Marcyn (marcyn_at_post.com)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 21:24:49 MET

"zuko / Shark von Cygnus" <shark_at_post.pl> wrote
> A, Feurio tak do końca też nie należy wierzyć, bo jak dasz mu
> sprawdzenie kilka razy tej samej płyty, to pokaże trochę inne wyniki.
> Trzeba brać te pojemności tak trochę z zapasem.
>
> BTW: jak sobie przeliczyć minuty:sekundy na megabajty?

heh no oczywiscie ;) - zawsze trzeba miec ten margines bledu 15 - 20 sek
powiedzmy

1 minuta to mniej wiecej 10MB
ale nie wiem od ktorego momentu na plytce tak jest :
- bo np 650MB to 74 min - czyli zgodnie z tym co napisalem 74*10 = 740MB ;)
ale
- w przypadku np 72 a 74 min - to roznica jest wlasnie 20MB :)
wiec reasumujac - na koncowce plytki mozna przyjac, ze 1 min to cos kolo
10MB

--
pozdrawiam
mailto:marcyn_at_post.com