Re: jaka nagrywarka

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 20:31:37 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) zuko / Shark von
Cygnus, twierdzi ze.......
: >Ewentualnie kupic 4x4x32 :))) A ile ta nagrywarka juz ma i jaka wersja
: >firmware'u? :)
:
: Moja nagrywarka ma rok, a firmware jest najnowszy

Moj to nowka (2 tyg.) i firmware 1.1.B. Tylko tyle, ze ty masz
rocznego na SCSI :) Moze to kwestia odmiennej budowy? :) Nie mam
zielonego pojecia co jest zle... :/

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|