niewidoczny dysk

Autor: smutas (ferri_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 20:58:39 MET

Jak zformatowac dysk ktory mam umiesczony w kieszeni , wczesniej usunolem na
nim partycje logiczna i kiedy uruchamiam kompa to bios go nie widzi .Jest to
drugi dysk bo glowny jest na stale i z niego uruchamiam system . Ten w
kieszeni to dysk 800MB ale byl sformatowany na 500MB wiec zaczolem mieszac
fdiskiem no i zlikwidowalem partycje tak ze go nie widac przy uruchamianiu
.Co mam zrobic zeby go mozna bylo sformatowac??
dzieki

rob