ciemny obraz w multimediach

Autor: Blackota (liwani_at_astercity.net)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 18:52:04 MET

Witam

Czy jest jakis sposob na rozjasnienie obrazu w filmach (.mpg, .mov, .avi).
Mam Rive TNT 2 Ultra i w zakladce ustawien zaawansowanych katry rozjasnilem
obraz. Jest tam tez zakladka do ustawiania jasnosci i kontrastu w
multimediach, niestety zmiany w niej nie maja zadnego odzwierciedlenia w
filmach. Jasnosc w monitorze mam juz na maksa.Byc moze jest to wina
starzejacego sie monitora ale moze da sie cos na to zaradzic.

Pozdrawiam,

Bleq