Jak usunac "nieisteniejacy" plik?

Autor: Maciej Winowski (maciej_at_szczecin.home.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 17:06:16 MET

Mam problem polegajacy na tym, ze na dysku jest plik, ktorego nie jestem w
stanie usunac ani z poziomu windowsa ani dosa. Podczas proby jego
usuniecia/zmiany nazwy pojawia sie blad:

 "Nie moge usunac pliku. Windows nie moze go znalezc. Ten element moze byc
juz usuniety albo przeniesiony. Nacisnij F5 aby odswiezyc widok tego
folderu."

W dosie dzieje sie podobnie. Plik nazywa sie W|DRËWKA.DOC - dokladnie tak.
Uzywam Windowsa Me, ale to chyba nie ma znaczenia bo zdarzylo mi sie to
kiedys w windowsie 98. Bardzo prosze o pomoc bo nie moge zdefragmentaryzowac
dysku (scandisk tez nie pomaga).

Maciej Winowski