Re: Jak skutecznie oczyscic ze smieci Windows 98?

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 11:51:31 MET

Hi,

Cezary wrote:

> Podczas pracy pod WIN'98 coraz czesciej zdaza mi sie zawieszanie systemu.
> Jak wiadomo moze byc wiele powodow ale zakladam, ze chodzi mi o smieci w
> windowsach ktore powoduja bledy.

Śmieci w stylu plików tymczasowych nie wpływają na stabilność systemu.
Mogą natomiast wpływać nadmiarowe serwery OLE, złe wersje bibliotek DLL,
niedopracowane sterowniki urządzeń... Ogólnie pełne czyszczenie Windows
najlepiej przeprowadzić przez a) reinstalację b) użycie jakiegoś
specjalizowanego programu do czyszczenia typu CleanSweep c) wizytę
u fachowca, przy czym dwie ostatnie metody mają zmienną skuteczność.

BTW pytaj się raczej o takie czyszczenie na grupie pl.comp.os.win95,
bo tutaj możesz dostać najwyżej odpowiedzi o czyszczeniu komputera
z kurzu (pl.comp.pecet zajmuje się sprzętem, a nie Windowsami!!!).

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |