Re: Abit BE6-2 RAID + LIVE! - powinno dzialac a nie dziala !!!

Autor: Michał Czarnecki (michalc_at_polbox.com)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 09:59:13 MET

Użytkownik "robo" <robo10_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Michał Czarnecki" <michalc_at_polbox.com> napisał w wiadomości

> Mialem ten sam problem kupilem Live 1024 i przestal, a za nim to nastapilo
> zrezygnowalem z modemu i tak kombinowalem umieszczeniem Live, ze problemik
> znikl, niestety po zaladowaniu jakiej kolwiek nastepnej karty (modem, Tv,
> Ethernet) zmienialy sie przerwania i kaplica :-(

dziekuje za szybka odpowiedz....
tutaj nie chodzi o przerwania - sa w porzadku - brak konfliktow.... poniewaz
cokolwiek innego
zainstaluje (tv, modem, ethernet) - nie pluje sie o przerwania tylko o ten
cholerny EMU10K1...
sorka za slownictwo ale juz nie mam pojecia jak to zrobic aby dzialalo...
ten LIVE 1024 jest na
dobry, drivery tez bo na innej plycie dzialalo... wczesniej miale plyte DFI
i nie bylo problemow...
nie wiem czy ten RAID nie chrzani czegos...
prosze o jakies pomysly zeby to wreszcie zaczelo normalnie dzialac....