Re: Multi I/O i zworkologia

Autor: Biedrzyk (biedrzyk_at_home.com)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 06:49:18 MET

Na wiekszosci, a zaryzykowalbym, ze na wszystkich kartach Multi I/O mozna
ustawic LPT na dwa rozne adresy: 278 i 378. Jak nie masz nadrukowanej
tabelki z ustawieniami pozostaje metoda prob i bledow. Najlepiej wylaczyc co
sie da w BIOSie dotyczace COMow LPTow i FDD i bawic sie dwoma sasiadujacymi
jumperami. Dwoma dlatego, ze przewaznie pierwszy przelacza enable/disable, a
drugi zmienia adres okreslonego portu, itd dla kolejnych portow. Reszte
trzeba wydedukowac oczywiscie z tabelki zaraz po starcie komputera. Warto
dodac, ze karty Multi I/O maja wyzszy priorytet niz BIOS.

Biedrzyk