Re: Płyty główne Clayton.

Autor: RadekW (radek_at_arkom.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 01:07:11 MET

Użytkownik El presidente <postmajster_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ena71t4llsst92gmc7kkv6iv35meurgn57_at_4ax.com...

> Żartujesz ? Od tego to tylko ECS jest gorszy, poza tym takiej firmy
> nie ma - to są płyty firmy PiczyPartner. Jak wszystkie tanie płyty
> praktycznie nie mają wsparcia "producenta".

Chyba sam zartujes? Ja mam taka plyte i znam kilka osob ktore tez maja taka
plyte i nikt nigdy nie mial problemow. System zachowuje sie bardzo stabilnie
nawet przy podkrecaniu, ja mam 533 podkrecony na 800 i zero zwisow. Kolega
ma na tej plycie PIII733/133 i super dziala mimo ze to BX. Moja wypowiedz
dotyczyla tylko i wylacznie plyt na BX-sie, Via nigdy nie mialem do tego
zaufania niewazne przez jakiego produceta uzyte. Co do "PiczyParter" to fakt
jest to plyta dedykowana duzym producetom kompow (na takich plytach chodza
kompy Della i Compaq-a <--oczywiscie nie wszystke modele) i w zwiazku z tym
nigdzie nie widnieje nazwa firmy (ani na samej plycie ani na instrukcji).
Ale bede sie upieral i broni swego zdania ze jest dobra stabilna malo
awaryjna plyta.