Re: Lepiej kupic HDD Samsung'a czy używany?

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 20:59:58 MET

On Thu, 16 Nov 2000 09:31:27 +0100, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>Jeden prosty w instalacji programik dostarczany przez producenta dysku
>i płyta niezależnie od BIOSu obsłuży nawet i 20 GB :)) Ograniczenie BIOSu
>nie jest nieprzekraczalną granicą przecie...

Przyjdz do mnie, a ci pokażę że jest. Mogę się nawet o to założyć.
Po prostu BIOS jest za cienki (uprzedzając następną wskazówkę
oznajmiam, że nie ma nowszego). Wiesza się w momencie detekcji dysków.
I jak tu wgrać ten specjalny programik?
Poza tym duży dysk kosztuje przynajmniej 2x tyle co jakiś 2-4GB.
Czyli jak kupie mały to zostanie mi jeszcze na RAM.
Nie potrzebna mi jest super rakieta do pracy. Pieniążki też odgrywają
tu swoją rolę.
A kombinowanie se specjalnymi programami odpada bo ja w MBR muszę mieć
coś innego-niezbędnego.

--
=--------   /__//_  /     ---------- mailto:szczesnik_at_usa.com ------=