Re: JAKA PLYTA I JAKI PROCESOR KUPIC ___POMOCY>>>>>

Autor: akarso (akarso_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 00:04:34 MET

DJMAX wrote:

> Stoje przed faktem zakupu plyty i procesora.
> Zastanawiam sie nad DURONEM 750 lub ATHLONEM 650.
> Co o tym sadzicie????
> A jaka plyte do tego wybrac??

Duron - ale nie kupuj 750, tylko 600 bez powyrywanych nozek i podkrec go
na 900 - musisz kupic plyte ze zmiana mnoznika zeby miec wiecej swobody,
albo zabaw sie w grawera :-)) Plyte polecam MSI K7T Pro 2. Koniecznie 2
- ma zmiane mnoznika. No i jest tansza od Asusa czy Abita, a rownie
solidna, w benchmarkach nawet szybsza. A poza tym gada po chinsku, albo
po angielsku :-)). No i kup sobie orba, jak chcesz krecic procka... BTW
- niedawno, niczym efemeryda, pojawily sie (w Lodzi) Athlony 800 w cenie
535 PLN.(sic!) Nie wiem co to byla za partia, ale zorientuj sie, moze
jeszcze gdzies sie trafia?