Teac W512EK - ktos cos wie?

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 22:47:55 MET

Witam.
Spotkał się ktoś taką nagrywarką (Teac W512EK 12/10/32)? Dziwi mnie jedna
rzecz - wersja BOX ma burnproof, a OEM niby nie :(. Jak to możliwe?
Myślałem, że kiedy jeden model czegoś jest jako OEM i BOX, to nie może się
tak różnić. No, chyba, że może w tym modelu OEM da się załadować firmware
obsługujący burnproof (kiedyś już pytałem o W512E i dowiedziałem się, że tam
to raczej niemożliwe). Może ktoś się orientuje? Bo generalnie rzecz biorąc,
to nagrywarka chyba OK?

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl