Re: ......do czyszczenia gumowych walkow !

Autor: Piotr Biela (piotrek_at_bielbit.com.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 22:19:35 MET

Użytkownik Aleksander Macedoński <fraglles_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:NEBBID
ELCLCBGAKGPMPFAEMECAAA.fraglles_at_poczta.onet.pl...
> moj znajomy ma serwis ksero i wszystkie walki gumowe podajace papier
czysci
> (napewno bys nie zgadl) RWD-40 dostepny w sklepie motoryzacyjnym.

1. WD-40
2. Walki gumowe czyscimy spirytusem aby je odtluscic - WD40 ma wlasciwosci
smarujace (jednym z jego glownych skladnikow jest nafta, a ta ja wiadomo
jest ciecza tlusta :)) )

Wniosek - pozdrawiam znajomego serwisanta :)

i wszystkich innych - PABB