Re: siec lokalna - jaka?

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 18:36:19 MET

Użytkownik "Janko Wisniewski" <jan28ko_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> ad.1 do dwoch kompow nie trzeba huba, 80m pociagnie spoko na 100
> ad.2 biorac pod uwage, ze kart 10 juz sie nie sprzedaje a 100 sa bardzo
> tanie to 100 jest dobrym pomyslem
> ad.3 czemu na pewno bedzie na 10? Taniej jest dokupic karte 100 i wyrzucic
> 10 na smietnik a wszystko pdlaczyc hubem 100 niz kupowac 10/100. Czy sie
> oplaci to osobna sprawa. Hub 10 to 100pln a 100 to ok. 300pln (4-5 porty)
> ad.4 no jak takie karty to nie bedzie tanio. pytanie czy potrzebujesz WOL?
> Za roznice w cenie miedzy 3com a np. Dlink czy LG mozna kupic huba 100.
Huba
> kup taniego - do waszej zabawy styknie (ACORP, DLink, Surecom)
> Do grania w Quake i dzielenia internetu wystarczy spokojnie siec na 10Mb.

1/ to dobrze :)

2/ podobnie myslalem:)

3/ bo mam obawe ze nic innego nie pojdzie:) kompa jeszcze nia ma ale moze
sie okazac ze nie bedzie PCI :( i chyba ze 100Mb nici?

4/ wiem ze nie tanio. Ale jak mam wydawac kase to wole w cos do czego jestem
przekonany. WOL, przynajmniej na tych 2 kompach, koniecznie. Zalozenie jest
takie ze moze ta siec przydz sie jeszcze do czegos innego niz granie :) A
jesli gram to raczej Falcon4 a on potrafi "dac czadui" :)

dzieki mosciak