Re: MP4

Autor: DJ Diodak (lucas4_at_priv7.onet.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 17:13:59 MET

> Nie przesadzaj, u mnie na płycie też jest VIA MVP3 jak na tym Epoxie,
> a filmy DivX świetnie działają :) Ino że procesor mam K6-2 500, a kartę
> grafiki Diamond Viper v330 (Riva 128 4 MB SGRAM 133 MHz).

No to u ciebie DivXa dekompresuje szybki CPU. Chodzilo mi tylko ze ten VIA
jest mniej wydajny niz system z takim samym CPU ale na np. BXie. Dla
przykładu: mając proca 500MHz, BX, ogladalem sobie filmy DVD na 1MB karcie
graficznej (staroć z przed 5 lat) i tu cala dekompresja byla przejmowana
przez CPU i film był odtwarzany plynnie w rozdzielczosci 800x600.
Software'owa dekompresja MPEG2 znacznie lepiej wyglada na chipsetach
(przynajmniej tych z czasow BXa :))) intela i nie ma sie co oszukiwac.
Wiedza to posiadacze DVD-ROMów ktorzy sie dziwili ze maja takie dobre karty
graficzne i procesory ktore juz spelniaja kryteria aby ogladac DVD a tu
rozczarowanie ... filmy sie rwaly.

pozdrawiam
DJ