Sieciowka, a dluzsze odpalanie windy ???

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 14:36:40 MET

Witam

Co sie dzieje z winda ze jak jest wlaczona sieciowka to przy uruchamianiu
system staje na jakis czas. U mnie jest to dosc dlugi czas i jest to bardzo
wkurzajace. Co wtedy system robi ??? I dlaczego nie u wszystkich jest ten
sam efekt, wiem ze u niektorych ten przestuj to okolo 1-2 sek. (prawie
niezuwazalne) - tyle by mnie sadysfakcjonowalo ale u mnie jest sporo wiecej.
Czy mozna to obejsc, oczywiscie nie wylaczajac sieciowki ???

Pozdrawiam
          Misiek - Piotr Misiewicz

     e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl
     icq uin : 10419779