miroMEDIA 3D/SE PCI nie widzi TV

Autor: Janusz Honc (janekh_at_wr.onet.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 14:18:43 MET

Zainstalowałem w kompie kartę miroMEDIA 3D/SE PCI (s3 VIRGE 86C325 z
wyjściem telewizyjnym), lecz nie mogę wysłać sygnału na telewizor, pomimo,
że mam wyjście telewizyjne. Na tej karcie jest nawet wyjście przez antenę,
ale jest nie podłączone. Jednak przez wyjście VIDEO wszystko powinno być OK.
Drivery zainstalowały się elegancko i chociaż jest w nich gdzie włączyć
ekran telewizyjny, to nie daje się tego uaktywnić. Może ktoś ma jakiś inny
driver, albo wie gdzie tki problem ???

Z góry dziękuję za odpowiedź,

janekh_at_wr.onet.pl