Wirus w kompie

Autor: Menos (autosc_at_priv2.onet.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 14:06:51 MET

Czesc

Mojego kompa zaatakowal wczoraj wirus AntiEXE.A
Po uruchomieniu windy zostalem poinformowany, ze glowny rekord rozruchowy
zostal zmodyfikowany i ze winda od tej pory chodzi w specjalnym trybie
zgodnosci z systemem ms-dos.
Komputer od tej chwili dziala bardzo wolno, znikly napedy cd-rom itp.
Wiem, ze czeka mnie ponowna instalka systemu.
Ale mam pytanie...
Jest to podobno wirus boot sektora dyskietek i tablicy partycji pierwszego
dysku twardego. Czy pomoze w takim razie wykasowanie partycji i zalozenie
ich na nowo aby sie pozbyc tego bydlaka ?
Pozdr.

Menos

Ps. Monitor antywirusowy MKS niestety go nie widzi. ;(