CD-ROM jako zewnętrzny kompakt audio.

Autor: Janusz Honc (janekh_at_wr.onet.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 14:02:06 MET

Chciałbym podłączyć sobie CD-ROM (został mi po ostatniej modernizacji
komputera) jako zewnętrzny kompakt audio. Wkurza mnie jednak bzyczenie
zasilacza w kompie i zastanawiam się czy da się to zrobić na jakimś zwykłym
zasilaczu. Boję się, jednak, że będę potrzebował zarówno napięcia 5, jak i
12 V.
Chyba Amigi miały takie zasilacze, które miały 5 i 12. Czy będą się nadawać
??? A może ktoś mi poleci jakieś inne zasilanie?

Z góry dziękuja za odpowiedź,
janekh_at_wr.onet.pl