Re: Kupilem monitor - Sony G200 i problem

Autor: Arek (arekr_at_astercity.net)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 12:46:24 MET

Użytkownik "Wonderwall" <renetag_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> jak
> zwyklym
>
> byc moze to wina maski kineskopu, ktory sklada sie ze szczelinek... Ja tez
> mialem problem z wyborem monitora. Wybralem Philipsa ze zgledu na
najlepsza
> jakosc tekstu. Z kolei Sony ma wyrazne lepsze kolory i nadaje sie do
> grafiki, DVD itd... Mam nadzieje ze przywykniesz do tych liter, siema

Mógłbym przysiąc że to właśnie Trinitrony miały się nadawać do tekstów, DTP,
miały sobie dobrze radzić
z dużymi jasnymi powierzchniami [1]. Jak kupowałem swój to jeszcze
specjalnie polazłem do empiku żeby
obejrzeć philipsy. Były rzeczywiście ok ale trinitrony wydawały mi się
ostrzejsze
A tak btw mam właście ctx trinitron, kupiłem sobie specjalny środek do
czyszczenia i spieprzyłem sobie mój
kineskop. W wielu miejscach odeszła mi warstwa przeciwodblaskowa. Ktoś może
wie co można z tym zrobić ?

[1] Oczywiście mogę się mylić, to było ponad rok temu
Pozdrawiam
Arek