Re: Zgrywanie filmow.

Autor: WK (buhaha_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 10:45:08 MET

> Czy komus udalo sie zgrac chociaz 50 minut filmu z duza szybkoscia na raz?
> Jakich programow/sterownikow najlepiej uzywac?

Sprobuj uzyc IndeoVideo 5.x, z kompresja "w locie", z dzwiekiem 16 bit,
44.1KHz, mono.
Kiedys majac jeszcze PII 266 i dziadowski dysk, nagralem w ten sposob film o
dlugosci 2h w 1 kawalku.
Potem mozesz to zapakowac do DivX'a z dzwiekiem mp3.

btw: Moze ktos wie dlaczego gdy nagrywam cos z karty TV do DivX'a z
dzwiekiem mp3, przy pomocy VirtualDub'a, pod WinME i Win98SE to mi wyskakuje
niebieski ekran?
Kodeki do mp3 sa Frughofera (te z divx'a 3.11).
Gdy nagrywam dzwiek niespakowany to wszystko jest OK.

Czy u Was tez tak jest?

Pozdrawiam - WK