Re: temperatura procesora

Autor: arkady_at_false.pl
Data: Thu 16 Nov 2000 - 08:53:36 MET

Jak zmierzyć temperaturę procesora?

Mam Durona i chcialem stwierdzic jak sie maja wskazania czujnika na
plycie (Abit KT7) do faktycznego stanu. W tym celu uzylem termopary
ktora jest wyposazeniem mojego multimetru, mozna takie kupic w sklepach
elektronicznych, trzeba jednak miec multimetr z pomiarem temperatury
albo termometr na tego typu termopare (w moim przypadku typu K - zolta
wtyczka). Termopara jest cienka (dwa druciki zespawane razem, w
oprzedzie) musialem jednak splaszczyc jej glowke (tam gdzie polaczone sa
druciki) zeby zmiescila sie w szczeline miedzy radiatorem a procesorem.
Przykleilem jak tasma bezbarwna do procesora tak, by dotykala z boku
rdzenia i gra muzyka.

Pozdrowko
Arkadiusz "Arkady" Skwarek
arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl