Re: Zgrywanie filmow.

Autor: Krzysztof Nowak (nigel_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 08:27:58 MET

> mysle ze ci sie procesor z kompresja w locie nie wyrabia

Nie koniecznie. Kolega mial amd350_at_450 i 64mb ramu i kompresowal divx w
locie (karta pixelview) z dzwiekiem 22050Hz, a ja z kolei jak mialem amd400
to tez mi gubil klatki przy zgrywaniu do divx mimo tego ze mialem 128mb ramu
(karta elsa erazor 3 pro vivo). Ale teraz przy duronie zgrywanie do divx w
locie to nie problem, ogranicza mnie jedynie karta (gubi stosunkowo duzo
klatek podczas gdy obciazenie proca to 5-10%).

--
						Krzysztof Nowak
						nigel_at_zeus.polsl.gliwice.pl