Re: Spacje po polskich literach /HELP!!!

Autor: Negatyw (negatyw_at_promail.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 08:13:15 MET

Użytkownik Andrzej Zbierzchowski <andrzejz_at_niespamuj.chomiczowka.net.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3a131bd5_at_news.vogel.pl...

> A czy plik który sie tak brzydko drukuje powstał w TYM Wordzie? czy pod
> jakimś innym a pod tym jest tylko odpalany? Spotkałem się z czymś takim
przy
> upgradowaniu O95 do O97. Zmiana czcionek dokumentu CE na Unicody pomogła.

Z przesiadki z 95 na 97 mialem wlasnie problem z tymi "prostokacikami" -
rozwiazanie z wniknieciem w rejestr pomoglo. :))
Opisany przeze mnie efekt ze spacjami wystepuje zarowno przy dokumentach
tworzonych na starszych wersjach Word'a, jak i w 2000.

Pozdro
Negatyw