Re: Zip

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 01:53:00 MET

> Saku napisal(a) w wiadomosci: <3A117C45.EAFF889_at_poczta.onet.pl>...

Potrzebujesz tylko kilka plików z płytki instalacyjnej, z katalogu
\ENGLISH\DRVRFLP\W31. Konkretnie: guest.exe, wszystkie pliki .sys oraz .ilm
oraz plik guest.ini. Kopiujesz to do dowolnego katalogu i umieszczasz skrót w
autoexec.bat do programu guest.exe z parametrem określającym literkę napędu,
jaką chcesz uzyskać. Opis parametrów znajdziesz w pliku Guesthlp.txt.
Jeśli masz udostępnioną pamięć UMB, to guesta wywołuj poprzez lh, będzie
więcej pamięci dla DOS-a... po załadowaniu sterownika guest.exe wypadałoby
również uruchomić smartdrv.exe, co znakomicie polepszy komfort pracy z ZIP-em.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki