Re: Karta AGP i chipset ALi

Autor: Piotr Sala (wksz2k_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 00:36:44 MET

Wojtek Piasecki napisał(a) w wiadomoœci:
<3A12FCF2.4DBA_at_hermes.umcs.lublin.pl>...
>Czesc!
>Jaka karta AGP bedzie najlepsza do plyty glownej Socket 7 Gigabyte
>GA-5AA z chipsetem ALi? Na plycie procesor AMD K6-2 400 Mhz i 64 MB
>RAMu, a takze karta telewizyjna PixelView. Czy karta S3 Savage4 bedzie
>tu dobrym wyborem?
>

>Wojtek

Czesc!
Ja mam K6-2 450+ 32Mb ramu (plyta ASUS ALI P5A/B).
W zasadzie wszystkie karty powyzej 8mb chodza na chipsecie ALI Alladin 5 bez
problemow. Czasem trzeba miec najnowszy BIOS na plycie oraz najnowszy ALI
AGP Driver ( np: TNT2 + moja plyta). Odradzam Ci wszelkie karty S3
Trio/Virge 4MB poniewaz nie udalo mi sie uruchomic na nich obslugi AGP i
akceleracji (to chyba kwestia starych sterownikow). Nie kupuj tez karty
Permedia2 8MB bo ma ona bardzo wolny transfer pomiedzy szyna a pamiecia
 sprawdzone na roznych komputerach m.i.n na chipsetach intelowskich).
Generalnie im drozsza karte kupisz tym lepiej.
C.U.