Re: Jaki monitor 19''?

Autor: Kot (hatech_at_ko.onet.pl)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 19:06:11 MET

Ponizej korespondencja na temat serwisu CTX, post umieszczony na stronie
www.monitory.pl

Odpowiedz na mój post:
>Witam
>Pana majla wysle do AB S.A.
>a tekst zapuszczam na stronie
>Powodzenia
>pozdrawiam
>Marek Tokarski

>Subject: Serwis monitorów CTX

Mój post:
> W opiniach o serwisach prosze uwzglednic równiez mój przypadek.
> Monitor zakupiony 20 marca 1998 , (czyli pracowal nieco ponad 2,5
> roku) gwarancja udzielona zostala na okres 24 miesiecy.
> Monitor posiada bardzo slabe dzialo zielone i w pewnych aplikacjach nie
> mozna na nim pracowac. Kontaktowalem sie z <pomoc_at_ctx.pl> i tam
otrzymalem
> kontakt
> do serwisu wroclawskiego.We Wroclawiu stwierdzono, ze nie da sie tego
> naprawic, a wymiana kineskopu nie wchodzi w gre bo nie sprowadzaja, chyba
> [...]

Na moje stwierdzenie: "Nastepnym monitorem zdecydowanie nie bedzie CTX."
Fachowiec w serwisie wroclawskim CTX odpowiedzal: "I ma pan calkowita racje"
  Nastepnie monitor trafil do magika elektronika i po trzech dniach za 850
PLN
mialem monitor w domu dzialajacy tak jak powinien.
Opinia magika: monitor bardzo niestarannie zmontowany, podzespoly nie
trzymaly parametrów,
jednym slowem bubel za kupe kasy.

--
Zbyszek -Koszalin - Srodkowopomorskie.