Re: Partycja byla, a jej nie ma

Autor: Seva (seva_at_post.pl)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 18:36:56 MET

Użytkownik "Miko" <miki30_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jest taki program PartitionMagic 3.0 lub 5.0 może masz jakiegoś
> kolesia który go ma. Niech zrobi Rescue disk Uruchom z niego kompa
> działaj.
> Bez utraty danych odzyskasz partycje.

Niestety opisana przez Ciebie operacja się nie udała i wygląda no to,
ze dane są stracone. Trudno, przeżyję, choć było tam trochę rzeczy
które wolałbym mieć, bo kosztowały mnie parę ładnych dni pracy.
Tak czy inaczej jestem teraz w sytuacji gdzie owa niewidoczna partycja
tak jest widziana przez Partition Magic 5:

Partition: *
Type: Unallocated
Size: 972.6
Primary

Dodam jeszcze tylko, że pierwsza partycja też jest "Primary".
Niestety, żadna z opcji zmian właściwości partycji (Operations) nie
działa (poza 'Info'). Nie można jej nawet usunąć. Co robić?

Z góry dzięki za zainteresowanie się moim problemem i pomoc.

Seva