Re: S3 Virge

Autor: P_at_W3L
Data: Wed 15 Nov 2000 - 14:38:26 MET

MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

>Nie.

>Da sie ale to nic nie da.

Co nic nie da. Da.
Mam S3 VIRGE DX.
Standardowe taktowanie pamięci w nim to 45MHz. Po przestawieniu na
65MHz zauważyłem wzrost wydajności o kilka procent. Na przykład
podczas odlądania DiVX bardziej skomplikowane sceny przestały rwać.
Inny przykład:
Słuchanie muzyki w winampie z pluginem Geiss. 640x480x24 =35fps
normal, po przetaktowaniu 41 fps. Przetaktowanie to można uzyskać
programem mclk.exe
Dodam że mój proc. to Duron 600_at_950 +Abit KT7
Wiadomo że grać się na tym nie da, ale satysfacja jest.

Pozdrawiam.
Paweł Gryz.

email: paw_gryz_at_poczta.onet.pl
www : www.pablozone.hg.pl