Re: Abit kt7 i 2 x power off - dlaczego?

Autor: JeRRy (jerry_at_timsi.com.pl)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 13:44:45 MET

> nie tylko wy panowie

No to co jest grane???
Pomalu zaczynam dostawac apopleksji !!!

Mam nadzieje, ze to jedynie moja ewe. niewiedza, ktora ktos skoryguje.

Jesli nie jestem jedynym z taka bolaczka, to moze niech odezwa sie wszyscy
Ci ktorzy na KT7 kreca swoje proce. Kupowalem zestaw z mysla o
overclockingu!
Nie wiem, po co obczytywalem sie jak wariat numerami serii procesora (?), po
co
wywalilem 80 zl na wydajnego wentyla (?), po co w koncu kupowalem tak
drogiego
ABITA (?), skoro teraz mam takie szopki ?!?

Ech... juz brak mi slow do tego Durona. Niby szybki, niby fajnie... ale
walcze z nim
juz dwa tygodnie i wiecznie jakies cuda, a jak machne reka i wezme za cos
innego
- dochodza kolejne. Moze ktos mi pomoze (mysle, ze glownie bios) bo zaczne
wierzyc
wszystkim malkontentom na grupach twierdzacym za Duron to.....
......jeszcze nic nie powiedzialem ;-)

pozdrawiam
JeRRy