cos tu nie gra - DVD, nagrywarka, dysk UDMA66

Autor: Zader (zader_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 12:08:44 MET

        Witam, muj znajomy mam maly problem
    Otoz na plycie Shuttle z chipsetem VIA Apollo Pro 133 ma zainstalowane:
- na IDE0 HDD 20GB Seagate U100, pracujacy w tym wypdaku w trybie UDMA 66
- na IDE1 jako master nagrywarka Yamaha 8/8/24 a na slave DVD (nie pamietam
modelu)

pojawia sie problem , gdyz DVD nie chce dzialac poprawnie tzn, nie idzie z
niego zainstalowac zadnego programu z plytki, setup'y sie wieszaja, a z
wypalarka ponoc nie chce czytac niektorych plytek (dziwne)

problemy nie bylo gdy byla inna plyta ze zwykllym(UDMA33) dyskiem ktory
pracowal na jednym, kanale z DVD a wypalarka byla samotna na drugim (tak
zreszta zaleca producent wypalarki)

tylko z tego co sie orientuje nie powinno sie laczyc razem urzadzen UDMA66 i
na UDMA33 na jednym pasku, a moze sie myle, ale o ile wiem to nawet jesli
juz to zadziala to twardziel i tak pracowal by wolniej

Czy ktos widzi wyjscie z tej sytuacji, a moze moge podlaczyc
twardziela(UDMA66) z DVD na jednym pasku albo juz sam niew wiem.

ZADER