Odp: CUSL2

Autor: milky (satman_at_poczta.fm)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 11:03:11 MET

1. Jest to proceduta testowa POST, ktorą wykonuje standardowo BIOS podczas
każdego uruchamiania kompa. Jeden beep oznacza, ze wszystko jest OK, jednak
inne sygnalizują jakies nieprawidłowości w konfiguracji kompa. Standardy
beepow zalezą od firmy BIOSU, są rozne, jednak jezeli jest to AWARD czy AMI
to mozna spokojnie poszukac w sieci wyjasnien.

2. O co ci chodzi z tym wlozeniem do innego slotu ?
Karta jak karta "powinna" dzialac na kazdym ze slotow, jednak sa pewne
wyjatki.

Użytkownik Robert <rbuczek_at_kprm.gov.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3A123EE0.E264FF8F_at_kprm.gov.pl...