Re: Płyta główna ASUS TX-97E - maksymalny dysk

Autor: Bartosz Zembrzuski (Bartosz.Zembrzuski_at_softax.com.pl)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 10:05:21 MET

"Dariusz Paweł Baumann" wrote:

> Witam!
>
> Mam starą płytę z ASUS-a TX-97E wyprodukowaną w 1997. Skąd dowiedzieć się
> jaki maksymalny dysk twardy będzie widziała ta płyta. Obecnie płyta pracuje
> z dyskiem Quantum 1,6GB. Na stronie producenta płyt nie znalazłem takiej
> informacji o dyskach twardych. A może jest coś w sieci. Za jakiekolwiek
> informację z góry dziękuję.
>
> pozdrawiam
> Dariusz Baumann

Z ostatnim biosem ze strony Asusa powinna biegać bez problemu - moj
stary T2P4 chodzi bez problemu z dyskiem 20 GB (a jest to starsza płyta
od twojej). Jakiś problem może się chyba pojawić przy dysku około 30 GB
- ponieważ stare biosy Awarda mają jakiś problem z adresowaniem powyżej
tego rozmiaru.

Pozdrawiam