Re: Abit KT7 i Pixelview TV/FM - pomocy!

Autor: Tomasz Dranka (misiek_at_rek.admin.pk.edu.pl)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 09:47:49 MET

Hey!

Xaltuton napisał(a):
> Stary problem z pixelem i blednym wyswietlaniem w trybie overlay.
> Wpis w rejestrze i bedzie dobrze.
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Class\Display\
> 0000\NVidia\DirectDraw] "OverlayMode"=dword:00000002 (0 lub 1).

Dzieki wszystkim za porady. Po probach nieco trwajacych okazalo sie co
nastepuje: wszystko instaluje sie w porzadku i dziala w porzadku, ale
kluczem jest karta graficzna - tez zreszta Pixelview M64 TNT2 32MB AGP.
Nalezy po prostu zainstalowac STARSZY (!!!) sterownik - ver.2.40. Nigdy
bym na to nie wpadl... Instalowalem najnowsze i nic! A tu taka zmylka...

Jest jeszcze druga mozliwosc polowicznego rozwiazania problemu: wybrac
zamiast prawidlowej karty graficznej (u mnie TNT2) - "Primary Service
Only" - wiekszosc funkcji dziala, ale nie ma OSD i pilot prawdopodobnie
tez nie dziala.

Pozdrowienia.

Tomasz Dranka