MS6330 + IBM DTLA 15G

Autor: agrest (justo_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 08:04:30 MET

Witam.

Mam maly problem i nie wiem za bardzo co jest grane. Otoz po zainstalowaniu
windows + wszystkie drivery system dziala bez zazutu i wszystko jest ok. Ale
przy doinstalowywaniu wiekszej ilosci oprogramowania (nie wazne jakie wazne
ze duzo) pojawia sie taki problem. Po resecie windows wypisuje mi komunikat
ze system nie moze czytac z sektora dysku C. Instalowalem juz dwa razy i
wiecej mi sie nie chce. Moze wiecie co z tym zrobic. No i jeszcze jedno.
Plyta rozpoznaje dysk automatycznie ale widze ze ustawia parametry dysku jak
dla trybu CHS. Moze tu pies pogrzebany? Nie wiem bo nie znam sie za bardzo
na sprzecie wiec prsze jesli wiecie to dajcie znac.

Sprzet: MSI 6330 KT7 Pro2 + IBM 15GB DTLA

Prosze na priva bo raczej nie czesto tu zagladam.
agresto_at_go2.pl