Pytanie o wybor karty graficznej.

Autor: Grzegorz (miodzicho_at_poczta.fm)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 07:56:35 MET

Witam !
Mam prosbe o porade co wybrac - chce wymienic juz moja wysluzona S3
Virge (PCI a AGP sie kurzy :)) na cos nowego.
Aktualnie mam do wyboru TNT2 i TNT2 M64 (16 i 32MB) i wlasnie sie
zastanawiam co wybrac,moze zupelnie inna karte pomiedzy tymi jest
roznica ceny okolo 100,-
Nie jestem zapalonym graczem,raczej gram bardzo rzadko ale czasem
lubie popatrzec na ladne efekty w grach.
Uzywam Linuxa wiec wymog jest taki aby ta karta miala support pod ten
system.
AGP niestety jest tylko 1x i 2x (starsza plyta)
No i nie bardzo wiem co z tym fantem zrobic szkoda pchac sie np. w M64
jesli np. Vanta wystarczy (to tylko przyklad)
ale byc moze lepiej zainwestowac w np. M64 niz wsciekac sie,ze np.
Vanta nie obsluzy jakiegos ladnego efektu w gierce (jak przyjdzie
kumpel i bede chcial zeby mu szczena troche opadla :)
Ale to gdybanie...prosze o jakies podpowiedzi najlepiej konkretnie
umotywowane!

--
Grzegorz                    Registered Linux user #182324
e-mail: miodzicho_at_poczta.fm , sq6dxg_at_sp6pdt.ampr.org