Nagrywarki RICOH'a - czym sie roznia?

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 02:23:52 MET

Witam.

Czy ktoś się orientuje czym różnią się te dwa modele nagrywarek RICOH'a:
MP7120A-DP i MP7120A-R? Szukałem na stronie RICOH'a i nic nie znalazłem :(.
Albo nic tam nie ma, albo mi impulsy za szybko lecą i nie zdążyłem ;(. Model
~R jest jakieś 50 czy 80zł tańszy, ale w cenniku, który widziałem była
wersja OEM, a droższy ~DP był BOX i nie wiem, czy różnica w cenie tylko z
tego wynika :(.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl